MARDİN BÖLGESİ Üst klasman yardımcı hakemlerinden Nurettin Çiçek hakemliği bıraktığını açıkladı.
Hakemin Sesi’ne hakemliği bıraktığına dair bir yazı gönderdi.
Bizde bu yazıyı noktasına virgülüne dokunmadan yayımlıyoruz.
Değerli ağabeylerim,hocalarım ve kardeşlerim..Öncelikle bu camianın bir neferi olarak görev yapmaktan son derece memnun oldum. Birbirinden çok değerli dostluklar ve arkadaşlıklar edindim.
20 yıllık hakemlik hayatımın 17 yılını klasman hakemi olarak onurum ve şerefimle tamamlamış bulunmaktayım.
Mardin hakemliğinde ilkleri yaşatıp, bütün profesyonel liglerin tamamında görev alarak hakemlik yapmanın gurunu yaşıyorum. Bu duygularla camiamızdan öbür dünyaya intikal etmişler için Allahtan rahmet, yaşayan duayenlerimiz ve ağabeylerimiz için uzun ömürler diler, hakem ve gözlemci abilerime ve kardeşlerime de bundan sonraki müsabakalarında üstün başarılar sağlık ve mutluluklar diliyorum.
Allaha emanet olun. Sevgi ve saygılar Nurettin ÇİÇEK –MARDİN
Hakemin Sesi olarak Nurettin Çiçek’e bundan sonraki yaşamında mutluluklar ve sağlıklı günler diliyoruz.